Γ. Αυτουσμής (Tilcon): «Κυρίαρχο υλικό το αλουμίνιο στα ελληνικά ξενοδοχεία»
Η Tilcon AE, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο του αλουμινίου, έλαβε μέρος στη φετινή Xenia. Στη διάρκεια της έκθεσης ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, Γιώργος Αυτουσμής, μίλησε στο Build: «Φέτος στην Xenia παρουσιάσαμε, μεταξύ άλλων, επενδύσεις τοίχων και δαπέδων, συστήματα σκίασης, βιοκλιματικές πέργκολες, θύρες και συρόμενα και ανοιγόμενα συστήματα. Στόχοι μας ήταν να έλθουμε σε επαφή με όσους περισσότερους επαγγελματίες δεν μας γνωρίζουν και να αναλάβουμε να κάνουμε ακόμη πιο σύγχρονα τα ξενοδοχεία τους. Κάναμε, παράλληλα, επαφές και με υπάρχοντες πελάτες μας, ενώ ήλθαμε εκ νέου σε επαφή με πελάτες που μας είχαν επισκεφθεί στην έκθεση Οικοδομή (στην οποία επίσης είχαμε δώσει το “παρών”)».
«Το 70% των νέων ξενοδοχείων διαθέτουν επενδύσεις και συστήματα σκίασης από αλουμίνιο»
Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή της Tilcon AE, οι επενδύσεις από αλουμίνιο, «ένα υλικό διαχρονικό και ανθεκτικό», είναι, πλέον, «πάρα πολύ στη μόδα» και αποτελούν σημαντικό στοιχείο στα ελληνικά ξενοδοχεία.
«Η ξύλινη επένδυση είναι πολύ όμορφη, είναι όμως και πιο ιδιότροπη, πιο δύσκολη. Ωστόσο, με τις επενδύσεις που αποτελούν απομίμηση του ξύλου (και είναι ένα από τα προϊόντα μας), έχουμε πολύ αποδοτικό αποτέλεσμα δίχως τα μειονεκτήματα του ξύλου», πρόσθεσε. Καταλήγοντας, ο κ. Αυτουσμής τόνισε: «Πλέον, σε ποσοστό περίπου 70% των νέων ξενοδοχειακών μονάδων στην Ελλάδα, οι επενδύσεις και τα συστήματα σκίασης είναι από αλουμίνιο».
του Γιώργου Σέργη
Πηγή: Construction Magazine