Τη θέση της στον κατασκευαστικό κλάδο ενισχύει η Tilcon, η οποία ετοιμάζεται να διεισδύσει σε νέες αγορές του εξωτερικού από το 2025, αλλά και να επεκταθεί στη νότια Ελλάδα, αναλαμβάνοντας την παραγωγή και τοποθέτηση κουφωμάτων αλουμινίου σε έργα τόσο για ιδιώτες όσο και για επιχειρήσεις.
Η κατασκευαστική εταιρεία του Γεώργιου Τιλσίζογλου, ξεκίνησε τη δραστηριότητά της το 2007, από ένα χωριό των Σερρών, απασχολώντας τέσσερα άτομα και αργότερα μεταφέρθηκε στη Βιομηχανική περιοχή της Νέας Ραιδεστού, όπου σε ιδιόκτητο χώρο έκτασης 2.700 τ.μ., διατηρεί τις σύγχρονες παραγωγικές της εγκαταστάσεις με 42 εργαζόμενους από 34 το 2023, επένδυση ύψους 1,9 εκατ. ευρώ.
Έχει καταφέρει, μέχρι σήμερα, να συμμετέχει σε μεγάλα τουριστικά και επιχειρηματικά έργα της Βόρειας Ελλάδας. Ειδικότερα, για την περίοδο 2022-2024, το 37% των έργων που έχει ολοκληρώσει αφορά ιδιώτες και το 63% επιχειρήσεις (ξενοδοχειακές μονάδες, βιομηχανικά κτίρια, πολυτελείς κατοικίες, γραφεία).
Έντονη παρουσία έχει στον κλάδο του τουρισμού, καθώς έχει ολοκληρώσει πάνω από 35 τουριστικά έργα στη Χαλκιδική (ξενοδοχεία, μικρότερα καταλύματα, βίλες), με το πιο πρόσφατο να αφορά την πεντάστερη ξενοδοχειακή μονάδα, Zelia Halkidiki Resort & Spa.
Στην περιοχή της Θεσσαλονίκης συμμετείχε στο ξενοδοχείο MonAsty, στην ενεργειακή αναβάθμιση της κλινικής «Άγιος Λουκάς» και στην επέκταση του νέου τμήματος ακτινοθεραπείας, στα γραφεία της Kuehne+Nagel στο λιμάνι της πόλης, στο νέο κτίριο -«έξυπνο» και ενεργειακά αυτόνομο σχολείο- του Αριστοτελείου Κολλεγίου στη Θέρμη, ενώ σε εξέλιξη έχει την ανέγερση νέου ξενοδοχείου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Όπως ανέφερε μιλώντας στο Liberal.gr, η υπεύθυνη του τμήματος μάρκετινγκ της Tilcon, κα Σταματία Στούπα, «η εταιρεία αναπτύσσεται συνεχώς, καινοτομεί σε διάφορους τομείς και αυξάνει το δυναμικό της προσωπικό χρόνο με τον χρόνο, στοιχεία που δείχνουν τη δυναμική της μέχρι στιγμής».
Στόχος οι νέες αγορές του εξωτερικού
Στο πλαίσιο της περαιτέρω ανάπτυξης της εταιρείας, η Tilcon ετοιμάζεται να κάνει τα επόμενα αναπτυξιακά της βήματα με επέκταση της παρουσίας της στην Αττική και στις νησιωτικές περιοχές. Παράλληλα, το βλέμμα της στρέφεται και στο εξωτερικό καθώς πρωταρχικός της στόχος, εντός του 2025, είναι να εισέλθει σε δυνατές αγορές, όπως η Σαουδική Αραβία, ενώ πιο μακροπρόθεσμα στην αγορά της Αμερικής.
«Στο χαρτοφυλάκιό μας έχουμε κάποια μεμονωμένα έργα στα Βαλκάνια και ειδικότερα, ξενοδοχείο στην Αλβανία και πολυτελείς κατοικίες στη Ρουμανία. Ωστόσο, εκτός από την ευρωπαϊκή αγορά, προετοιμαζόμαστε ώστε να εισέλθουμε και σε μεγαλύτερες αγορές, γι’ αυτό και συμμετέχουμε τόσο σε εγχώριες όσο και διεθνείς εκθέσεις», εξήγησε η κα Στούπα.
Οι επενδύσεις
Η Tilcon έχει αυτοματοποιήσει την παραγωγική της διαδικασία, καθώς το 2023 υλοποίησε επενδύσεις σε μηχανολογικό εξοπλισμό (μηχανήματα cnc), ενώ υπό τον έλεγχό της, έχει όλα τα στάδια παραγωγής, μέχρι και την τοποθέτηση των κουφωμάτων. Διαθέτει ακόμη και Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης, στελεχωμένο με μηχανικούς, όπως και υπηρεσίες service για το πελατολόγιό της.
Επιπλέον, σε εξέλιξη έχει νέα επένδυση, ύψους περίπου 250.000 ευρώ, για τη ριζική ανακαίνιση ενός κτιρίου, εντός των υφιστάμενων εγκαταστάσεων, όπου θα δημιουργηθεί ένας σύγχρονος χώρος για showroom και θα στεγάσει τα γραφεία της εταιρείας. Το νέο κτίριο προβλέπεται να παραδοθεί στα τέλη του 2025.
Αυξημένη παραγωγή
Αναφορικά με τα οικονομικά της μεγέθη, υπολογίζεται ότι ο φετινός κύκλος εργασιών της θα κυμανθεί στα ίδια επίπεδα με το 2023, που ήταν στα 3 εκατ. ευρώ, ενώ θα έχει ανοδική κερδοφορία, παρά τα αυξημένα λειτουργικά έξοδα της εταιρείας. Για το 2024 επίσης, η Tilcon βλέπει αύξηση της παραγωγής της κατά 35% έναντι του 2023, λόγω της μείωσης της τιμής των πρώτων υλών.
Ιδιαίτερη μνεία έκανε η κα Στούπα στη βιωσιμότητα, στην οποία δίνει έμφαση η εταιρεία και αποτελεί σημαντικό κομμάτι της.
«Κάνουμε ανακύκλωση των υαλοθραυσμάτων που αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες για τη βιωσιμότητα και την περιβαλλοντική υπευθυνότητα στον κατασκευαστικό κλάδο. Γίνεται η συλλογή, ο διαχωρισμός και στη συνέχεια αποστέλλονται στις ειδικές εγκαταστάσεις της εταιρείας Saint-Gobain Hellas. Την τρέχουσα χρονιά έχουμε συλλέξει μέχρι στιγμής 80 τόνους υαλοθραυσμάτων», σημείωσε στο Liberal.gr η κα Στούπα.
Μιλώντας, τέλος, και για τις προκλήσεις, αναφέρθηκε στην έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού με αποτέλεσμα τη δυσκολία εύρεσης ανθρώπινου δυναμικού.
«Η νέα γενιά δεν παραμένει στον κλάδο και στη βιομηχανία γενικότερα. Γι’ αυτό στην εταιρεία, εκπαιδεύουμε το προσωπικό μας ώστε να λάβει την απαραίτητη εξειδίκευση», είπε καταλήγοντας η κα Στούπα.
Πηγή: Liberal.gr
Της Δήμητρας Τάγκα